Přeskočit na hlavní obsah

Zloděj duší, Martina Hohenberger

Knihu Zloděj duší napsala česká autorka Martina Hohenberger a řadí se mezi fantasy
Autorce velmi pěkně děkuji za poslání e-knihy k recenzi.

Nevydařené vyvolávání démona způsobí brutální masovou vraždu. K případu je přizvána Verča, konzultantka pro nadpřirozené jevy. Aby se jí podařilo najít a zneškodnit vraha, musí se vrátit zpět do svého rodného místa, kde bude čelit své minulosti a svým předkům. Aby toho nebylo málo, její sestra Eliška se dopustí zločinu a hrozí jí smrtelné nebezpečí. Podaří se Verči zneškodnit démona a zároveň ochránit Elišku?
Zloděj duší, Martina Hohenberger



Ihned, po otevření, mě zaujalo varování ohledně vyvolávání různých entit. Nikdy jsem duchy nevyvolávala. Mám z takových věcí obrovský respekt, ale tohle téma mám ráda a hodně mě baví.

Klobouk dolů před autorčinou fantazií. Sídlo Bachů a vlastně celá Hekabra byla skvěle popsaná. Hodně se mi líbil prapradědeček Vendelín a jeho podivné magické artefakty. E-knihu jsem dala přečíst i mamce a té se zase moc líbil Bonifác a jeho dům.

Verča mi přišla sympatická. Nejvíce se mi na ní líbilo, jak se snažila ochránit svou sestru. Měla toho dost na starosti. Mimo jiné i již vzpomínaného démona, který využíval lidi, jako tělesné schránky. Bylo nutné ho poslat tam, odkud přišel, ale vůbec to nebylo jednoduché. Neustále se tam něco dělo. Nedostala jsem příležitost se nudit a děj rychle plynul. Zvědavost, jak to Verča všechno zvládne, mě poháněla ve čtení. Autorka má skvělý styl psaní a příběh se tak velmi dobře četl.
V knize se objevila i postava Marka. To on zavolal Verču na pomoc s případem a myslím, že s ní zažil dost neuvěřitelných situací.

Hodně mě celý příběh bavil. Těžko se mi kniha odkládala, ale přeci jen jsem našla něco, co mi trochu vadilo. Vztah mezi Markem a Verčou mi přišel nedostatečný pro nějaké emoce. Kdyby se jejich vztah prohloubil, ke konci by to na mě určitě víc zapůsobilo.

Hodnocení 4,5/5

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Placebo, Baja Dolce

Knihu   Placebo   napsala moje oblíbená   slovenská autorka Baja Dolce  a řadí se mezi   romány pro ženy . Je to vydání, které spojuje všechny tři části (On, Ja a My) do jedné knihy. Baji, velmi pěkně ti děkuji za poslání e-knihy k recenzi. Ema pracuje pro firmu Pierce and Co, kde se doslovně srazí s Christopherem, synem majitele firmy a budoucím ředitelem. Oba mají své démony z minulosti, ale přesto je to k sobě láká. Ani jeden nerozumí svým citům k tomu druhému. Mají pocit, že si vzájemně pomáhají a léčí se. Je tomu opravdu tak nebo to bude jen krátkodobý placebo efekt? 

Kníhviazač, Bridget Collins

Knihu Kníhviazač napsala anglická autorka Bridget Collins a řadí se mezi fantasy . Emmett Farmer je učněm ve vazačské dílně. Vyrábí knihy a něco tajného a výjimečného do nich vkládá: Vzpomínky. Knihy jsou uložené na bezpečném místě, ale přeci jen jednoho dne Emmett najde jeden svazek, který nese jeho jméno. Jaké tajemství a vzpomínku v sobě ukrývá?

Deň naviac, Soňa Duchoňová

Knihu Deň naviac napsala slovenská autorka Soňa Duchoňová a řadí se mezi romány pro ženy . Sandra prožívá dokonalé manželství s Erikem. Jediné, co jí chybí je práce. Najde přesně takovou, která jí sedí. Ale ne vše je tak dokonalé, jak se na první pohled může zdát. Obzvlášť, když má Erik bratra, který je taktéž velmi přitažlivý a hlavně hodný. Může mezi Sandrou a Adamem přeskočit jiskra, i když je v manželství s Erikem? Ještě, než začnu o knize psát, bych vás chtěla upozornit, že se tu MŮŽE OBJEVIT SPOJLER . Takže pokud knihu plánujete číst, dál mé řádky nečtěte.