Přeskočit na hlavní obsah

Kníhviazač, Bridget Collins

Knihu Kníhviazač napsala anglická autorka Bridget Collins a řadí se mezi fantasy.

Emmett Farmer je učněm ve vazačské dílně. Vyrábí knihy a něco tajného a výjimečného do nich vkládá: Vzpomínky. Knihy jsou uložené na bezpečném místě, ale přeci jen jednoho dne Emmett najde jeden svazek, který nese jeho jméno. Jaké tajemství a vzpomínku v sobě ukrývá?
Kníhviazač, Bridget Collins

Kniha je rozdělena do tří částí. 
V první části jsem se musela do čtení nutit. Děj se táhl, nikdo nic pořádně nevysvětlil a trochu mi bylo Emmetta líto. Byl stejně ztracený, jako já, ale byl na tom hůř, protože já aspoň mohla nějaké řádky přeskočit, abych se rychleji dozvěděla více. Zajímavé to začalo být až ke konci první části, jakmile se Emmett dostal do Castlefordu.

Druhá část bylo období ještě před první částí, než se Emmett stal učněm. Takový náhled do minulosti, abysme věděli, co se stalo. Touhle částí jsem byla nejvíce zklamaná. Hlavně z toho důvodu, kam se děj začal ubírat. Ale zase... Dostala jsem odpovědi na některé otázky.

Třetí část je pokračování první části a je psaná z pohledu Luciana. Ta mě bavila nejvíce, protože byla trochu akčnější. Až teprve tu jsem si k postavám vytvořila nějaký vztah. Bavilo mě sledovat, jak společně něco hledají a taky to, jak si Emmett Luciana dobíral. No, i tak tu byly chvíle, které být vůbec nemusely. Zdlouhavé popisy jsem přeskakovala a o nic nepřišla. Kniha tak mohla být mnohem kratší.

Když se nad celým příběhem zamyslím, byl to zajímavý nápad. Jen já od něj očekávala něco úplně jiného. Líbilo by se mi dozvědět se více o vazačích knih, jejich řemeslu a očekávala jsem nějaké pořádné tajemství nebo jinou svázanou vzpomínku na minulost.
Je to příběh o zakázané lásce s LGBT tématikou a to mě zklamalo.

Hodnocení 2/5

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Placebo, Baja Dolce

Knihu   Placebo   napsala moje oblíbená   slovenská autorka Baja Dolce  a řadí se mezi   romány pro ženy . Je to vydání, které spojuje všechny tři části (On, Ja a My) do jedné knihy. Baji, velmi pěkně ti děkuji za poslání e-knihy k recenzi. Ema pracuje pro firmu Pierce and Co, kde se doslovně srazí s Christopherem, synem majitele firmy a budoucím ředitelem. Oba mají své démony z minulosti, ale přesto je to k sobě láká. Ani jeden nerozumí svým citům k tomu druhému. Mají pocit, že si vzájemně pomáhají a léčí se. Je tomu opravdu tak nebo to bude jen krátkodobý placebo efekt? 

Deň naviac, Soňa Duchoňová

Knihu Deň naviac napsala slovenská autorka Soňa Duchoňová a řadí se mezi romány pro ženy . Sandra prožívá dokonalé manželství s Erikem. Jediné, co jí chybí je práce. Najde přesně takovou, která jí sedí. Ale ne vše je tak dokonalé, jak se na první pohled může zdát. Obzvlášť, když má Erik bratra, který je taktéž velmi přitažlivý a hlavně hodný. Může mezi Sandrou a Adamem přeskočit jiskra, i když je v manželství s Erikem? Ještě, než začnu o knize psát, bych vás chtěla upozornit, že se tu MŮŽE OBJEVIT SPOJLER . Takže pokud knihu plánujete číst, dál mé řádky nečtěte.