Přeskočit na hlavní obsah

Tak si ho nechaj! Petra Hederová

Knihu Tak si ho nechaj! napsala slovenská autorka Petra Hederová a řadí se mezi romány pro ženy.

Michael je atraktivní muž, otec a hlava rodiny. Do oka padne své kolegyni, Kataríně, a ona vymyslí dokonalý plán, jak ho získat. To, že má dítě a přítelkyni jí vůbec nepřekáží. Michaelova partnerka, Izabela, vytuší ohrožení jejich vztahu a rozhodne se zakročit. Kdo tenhle souboj vyhraje? Katarína nebo Izabel? A jak na to zareaguje Michael? Udrží si svou rodinu nebo přijde o všechno?
Tak si ho nechaj! Petra Hederová
Katarína byla nesympatická mrcha. Trapná, hloupá, vlezlá a drzá. Dost mě její chování vytáčelo.
Izabela, žena na mateřské. Hodně práce s dítětem, nuda, nevšímavost muže a samota udělaly své. Ale to neomlouvá čin, který provedla.
Michael byl pracovně vytížený. Nelhal, jen nemluvil pravdu. Nechápala jsem, proč lhal. Zbytečně se zamotával a dostával tak do větších problémů. Ještě k tomu se divil, že je jeho partnerka na něj neustále naštvaná.

Jeden životní příběh, tři pohledy. Situace, ve které se může ocitnout každý z nás. Vím, že po světě chodí hodně Katarín, ale přála bych si, aby jich bylo co nejméně.
Při čtení příběhu z pohledu Kataríny mi tlak letěl do obrovských výšin. Řádky jsem četla s otevřenou pusou a prostě jsem nevěřila, že je někdo něčeho takového schopný.
V této knize bylo všechno špatně. Nemyslím styl psaní, ale chování postav. Jak ve vztahu, tak i Katarína mimo něj. Chyběla tu komunikace! Porozumění, upřímnost. Udělat něco jeden pro druhého a nemyslet jen na sebe.

Autorka má skvělý styl psaní, ale potom už mě nebavilo číst jednu situaci furt dokola, i když na pohled Michaela jsem byla zvědavá. No, i tak jsem hodně přeskakovala. Nemá smysl knihu hodnotit negativně, protože někdo tyhle životní příběhy a různé pohledy na ně může mít rád. No, pro mě to čtení nebylo. Já se potřebuju do hlavních postav zamilovat, oblíbit si je. Nebo musí být aspoň trochu sympatické. Tu mi byly všechny ukradené.
Byla to moje první Evitovka a myslím, že zároveň poslední. Když se odosobním, hvězdičku můžu strhnout jen za nudu při opakovaných situacích.

Hodnocení 4/5

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Placebo, Baja Dolce

Knihu   Placebo   napsala moje oblíbená   slovenská autorka Baja Dolce  a řadí se mezi   romány pro ženy . Je to vydání, které spojuje všechny tři části (On, Ja a My) do jedné knihy. Baji, velmi pěkně ti děkuji za poslání e-knihy k recenzi. Ema pracuje pro firmu Pierce and Co, kde se doslovně srazí s Christopherem, synem majitele firmy a budoucím ředitelem. Oba mají své démony z minulosti, ale přesto je to k sobě láká. Ani jeden nerozumí svým citům k tomu druhému. Mají pocit, že si vzájemně pomáhají a léčí se. Je tomu opravdu tak nebo to bude jen krátkodobý placebo efekt? 

Kníhviazač, Bridget Collins

Knihu Kníhviazač napsala anglická autorka Bridget Collins a řadí se mezi fantasy . Emmett Farmer je učněm ve vazačské dílně. Vyrábí knihy a něco tajného a výjimečného do nich vkládá: Vzpomínky. Knihy jsou uložené na bezpečném místě, ale přeci jen jednoho dne Emmett najde jeden svazek, který nese jeho jméno. Jaké tajemství a vzpomínku v sobě ukrývá?

Deň naviac, Soňa Duchoňová

Knihu Deň naviac napsala slovenská autorka Soňa Duchoňová a řadí se mezi romány pro ženy . Sandra prožívá dokonalé manželství s Erikem. Jediné, co jí chybí je práce. Najde přesně takovou, která jí sedí. Ale ne vše je tak dokonalé, jak se na první pohled může zdát. Obzvlášť, když má Erik bratra, který je taktéž velmi přitažlivý a hlavně hodný. Může mezi Sandrou a Adamem přeskočit jiskra, i když je v manželství s Erikem? Ještě, než začnu o knize psát, bych vás chtěla upozornit, že se tu MŮŽE OBJEVIT SPOJLER . Takže pokud knihu plánujete číst, dál mé řádky nečtěte.