Přeskočit na hlavní obsah

Štěstí hřeje jako slunce, Pauline Maiová

Knihu Štěstí hřeje jako slunce napsala německá autorka Pauline Maiová a řadí se mezi společenské romány. V poslední době jim dost přicházím na chuť a baví mě.

Carlotta pracuje v kavárně. Umí to nejlepší macchiato na světě a na krku má dluhy za nedokončené studium. Do kavárny pravidelně chodí starší pán s novinami, jenže z ničeho nic chodit přestane. Carlotta díky tomu, že se jí ozve jeho právník, zjistí, že ten starší pán s novinami, jménem Fabrizio, zemřel a jí odkázal nějakou nemovitost ve Florencii. Jaké překvapení na ni ve Florencii čeká? A kdo byl ten osamocený, smutný muž jménem Fabrizio Poli?
Štěstí hřeje jako slunce, Pauline Maiová

Tahle kniha byla tak nádherně napsaná. Autorčiny popisy mě úplně vtáhly do děje, jako bych stála vedle Carlotty a spolu s ní si užívala teplou a slunečnou Florencii. Kdybych tam někdy byla, určitě bych ty místa poznávala. 

Carlotta byla hodná a silná žena, i když chvílemi dost tvrdohlavá. Moc se mi její postava líbila. Obdivovala jsem ji za její rozhodnutí zůstat na novém místě sama a začít tam úplně od začátku.

Byla jsem zvědavá, co ve Florencii najde a když jsem to zjistila, byla jsem nadšená. Bavilo mě sledovat, jak se snaží přijít na to, kdo vlastně ten starší pán, jménem Fabrizio, byl a bylo od ní moc hezké, že chtěla odevzdat jeho odkaz ženě, na které mu celý život záleželo. Ale proč stále navštěvoval kavárnu a vypadal tak smutně a osamoceně? Carlotta odkrývá nádherný příběh dávné lásky, který jí pomůže pochopit spoustu věcí o sobě i její rodině. Carlotta se vždy řídí hlavně svými vnitřními pocity, ale přijde na to, kterou cestou se ve svém životě vydat? Možná ji trochu pobídne Elio. Sympatický muž, který ji ve Florencii zkříží cestu a možná z toho bude i něco více...

Byl to nádherný a milý příběh. Dobře se četl, ale chvílemi mi přišlo, že děj se tu trochu táhne, takže kdyby byl příběh kratší, vůbec by mi to nevadilo.

Hodnocení 4/5

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Placebo, Baja Dolce

Knihu   Placebo   napsala moje oblíbená   slovenská autorka Baja Dolce  a řadí se mezi   romány pro ženy . Je to vydání, které spojuje všechny tři části (On, Ja a My) do jedné knihy. Baji, velmi pěkně ti děkuji za poslání e-knihy k recenzi. Ema pracuje pro firmu Pierce and Co, kde se doslovně srazí s Christopherem, synem majitele firmy a budoucím ředitelem. Oba mají své démony z minulosti, ale přesto je to k sobě láká. Ani jeden nerozumí svým citům k tomu druhému. Mají pocit, že si vzájemně pomáhají a léčí se. Je tomu opravdu tak nebo to bude jen krátkodobý placebo efekt? 

Kníhviazač, Bridget Collins

Knihu Kníhviazač napsala anglická autorka Bridget Collins a řadí se mezi fantasy . Emmett Farmer je učněm ve vazačské dílně. Vyrábí knihy a něco tajného a výjimečného do nich vkládá: Vzpomínky. Knihy jsou uložené na bezpečném místě, ale přeci jen jednoho dne Emmett najde jeden svazek, který nese jeho jméno. Jaké tajemství a vzpomínku v sobě ukrývá?

Deň naviac, Soňa Duchoňová

Knihu Deň naviac napsala slovenská autorka Soňa Duchoňová a řadí se mezi romány pro ženy . Sandra prožívá dokonalé manželství s Erikem. Jediné, co jí chybí je práce. Najde přesně takovou, která jí sedí. Ale ne vše je tak dokonalé, jak se na první pohled může zdát. Obzvlášť, když má Erik bratra, který je taktéž velmi přitažlivý a hlavně hodný. Může mezi Sandrou a Adamem přeskočit jiskra, i když je v manželství s Erikem? Ještě, než začnu o knize psát, bych vás chtěla upozornit, že se tu MŮŽE OBJEVIT SPOJLER . Takže pokud knihu plánujete číst, dál mé řádky nečtěte.