Přeskočit na hlavní obsah

Rande naslepo, Marek Zákopčan

Knihu Rande naslepo napsal slovenský autor Marek Zákopčan a řadí se mezi romány.

Filip se vydává na rande naslepo, které mu dohodli jeho sourozenci. Jenže na setkání přijde úplně jiná žena, Lea a on o tom nemá ani tušení. Lea je na útěku před nebezpečnými lidmi a jejich setkání rozběhne kolotoč nečekaných událostí.
Rande naslepo, Marek Zákopčan

Musím se přiznat, že mám z této knihy dost smíšené pocity. Přišlo mi to, jako kdybych sledovala v televizi parodii na nějaký film. Někdy to bylo vtipné, jindy zase ne a byly tam i úseky nad kterými jsem jen kroutila hlavou a říkala si, že tohle prostě nevymyslíš. Vážně se spolu váleli v kontejneru plném odpadků a měli pomyšlení na to, jak se navzájem přitahují?

Autor nám postupně odkrývá, před kým Lea utíká. No, byla dokonalý magnet na problémy. Jenže do těch problémů nedostala jen sebe, ale i své blízké. Někdy mi přišlo Filipa docela líto a říkála jsem si, že určitě už několikrát musel zalitovat, že na to rande vůbec šel, i když to teda autor v knize nepřiznal. Filipův, ještě donedávna, nudný spisovatelský život se rázem změnil kolikrát na boj o holý život. No, ale aspoň získal spoustu inspirací pro své psaní, že jo.

Mezi Filipem a Leou to bylo strašně rychlé. Díky tomu jsem mezi nimi nepocítila žádnou chemii.

Vím, že to měla být vtipná, akční romance, ale mě to nedokázalo zaujmout. Neustále mi myšlenky utíkaly jinam. Ani jsem se nedokázala naladit na autorův smysl pro humor.

Na druhou stranu to byl velmi zajímavý příběh. Ještě jsem nic podobného nečetla a pokud máte rádi kombinaci humoru, uvěřitelných i neuvěřitelných situací, akce, ale i rychlé romantiky s trochou erotiky, mohla by vás kniha zaujmout o něco více.

Moje hodnocení 2/5

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Placebo, Baja Dolce

Knihu   Placebo   napsala moje oblíbená   slovenská autorka Baja Dolce  a řadí se mezi   romány pro ženy . Je to vydání, které spojuje všechny tři části (On, Ja a My) do jedné knihy. Baji, velmi pěkně ti děkuji za poslání e-knihy k recenzi. Ema pracuje pro firmu Pierce and Co, kde se doslovně srazí s Christopherem, synem majitele firmy a budoucím ředitelem. Oba mají své démony z minulosti, ale přesto je to k sobě láká. Ani jeden nerozumí svým citům k tomu druhému. Mají pocit, že si vzájemně pomáhají a léčí se. Je tomu opravdu tak nebo to bude jen krátkodobý placebo efekt? 

Kníhviazač, Bridget Collins

Knihu Kníhviazač napsala anglická autorka Bridget Collins a řadí se mezi fantasy . Emmett Farmer je učněm ve vazačské dílně. Vyrábí knihy a něco tajného a výjimečného do nich vkládá: Vzpomínky. Knihy jsou uložené na bezpečném místě, ale přeci jen jednoho dne Emmett najde jeden svazek, který nese jeho jméno. Jaké tajemství a vzpomínku v sobě ukrývá?

Deň naviac, Soňa Duchoňová

Knihu Deň naviac napsala slovenská autorka Soňa Duchoňová a řadí se mezi romány pro ženy . Sandra prožívá dokonalé manželství s Erikem. Jediné, co jí chybí je práce. Najde přesně takovou, která jí sedí. Ale ne vše je tak dokonalé, jak se na první pohled může zdát. Obzvlášť, když má Erik bratra, který je taktéž velmi přitažlivý a hlavně hodný. Může mezi Sandrou a Adamem přeskočit jiskra, i když je v manželství s Erikem? Ještě, než začnu o knize psát, bych vás chtěla upozornit, že se tu MŮŽE OBJEVIT SPOJLER . Takže pokud knihu plánujete číst, dál mé řádky nečtěte.