Přeskočit na hlavní obsah

Placebo, Baja Dolce

Knihu Placebo napsala moje oblíbená slovenská autorka Baja Dolce a řadí se mezi romány pro ženy. Je to vydání, které spojuje všechny tři části (On, Ja a My) do jedné knihy. Baji, velmi pěkně ti děkuji za poslání e-knihy k recenzi.

Ema pracuje pro firmu Pierce and Co, kde se doslovně srazí s Christopherem, synem majitele firmy a budoucím ředitelem. Oba mají své démony z minulosti, ale přesto je to k sobě láká. Ani jeden nerozumí svým citům k tomu druhému. Mají pocit, že si vzájemně pomáhají a léčí se. Je tomu opravdu tak nebo to bude jen krátkodobý placebo efekt? 
Placebo, Baja Dolce

První část začíná zvolna a i když jsem si společné chvilky Emy s Chritopherem užívala a bavily mě, přistihla jsem se, jak si říkám, že už by se tam mohlo něco stát. Skoro vše bylo psané z pohledu Emy a já strašně moc chtěla nahlédnout do jeho hlavy. Na to jsem si musela počkat, protože kapitoly z jeho pohledu se objevily až ve třetí části. 
Ema s Christopherem byly velmi sympatické postavy. Hodně se mi líbilo, že Christopher na Emu netlačil, když mu došlo, že má taky nějaký problém. Chris byl bohatý. Užíval si luxusu, ale jeho charakter to nezničilo. I když mi někdy přišel dost zvláštní a měla jsem pocit, že Emě něco tají. Vše bylo v pohodě, dokud se Ema před Christopherem omylem nepřeřekla. On si totiž myslel, že není hoden lásky. Och, jak ráda bych ho i já přesvědčila o opaku.
Emu život taky nešetřil. Když už si myslela, že nic horšího přijít nemůže, tak samozřejmě, že přišlo.
Sice byly chvilky, kdy mě obě postavy dost štvaly, ale rozuměla jsem jim. Prožívala jsem s nimi úplně vše. Jak radost, tak i smutek, dost velký smutek. Cítila jsem se zoufale a bezmocně. Jak někdo může odmítat člověka, kterého miluje? Mně to přijde úplně nepředstavitelné. Chápu, že mohl jeden druhému ublížit, ale nenechat si nic vysvětlit? Proto ať už vás trápí cokoliv, ve vztahu spolu komunikujte, ušetříte si tím hodně zbytečného trápení. Přesně tady byl takový problém, ale kdyby si spolu sedli a hned si všechno řekli, tak by to byla určitě nuda, že jo?
O Christopherovi se od Michaela dozvídáme šokující zprávy až se mi jim těžko věřilo. Obzvlášť, když zdroj informací byl Michael, který měl evidentní zájem o Emu. Naštěstí není vše tak, jak to na první pohled vypadá. Postavu Michaela jsem si moc neoblíbila, ale pak se ukázalo, že jsem mu dost křivdila. Za to Desire, to byla prvotřídní mrcha! Ani na konci si to u mě nevyžehlila. 
Když jsem začala číst poslední část, nevěřila jsem, že čtu pokračování té samé série. Démoni z minulosti se opět vynořují a nejen Ema, ale i její blízcí jsou v nebezpečí. Nejdříve jsem byla z Emy zklamaná, ale kdoví, jak bych se zachovala já? Zayn byl úplně šílený a záleželo jen na Emě, jakou možnost si vybere. Nejlépe tu, která bude méně bolet, jenže která to je? Přiznám se, že jak se tu děj vyhrotil, dost těžce se mi to četlo. Nemám ráda násilí, obzvlášť, když je konané na hodných lidech.
Byla to opět dokonalá emoční jízda. U knihy jsem se smála, ale i plakala. Cítila se zoufale, bezmocně, zklamaně, naštvaně... a Baji se podařilo napsat nádherný příběh, až mi je líto, že jsem ho už dočetla.

I když jsem měla pár výhrad, nemůžu jinak.

Hodnocení 5/5

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kníhviazač, Bridget Collins

Knihu Kníhviazač napsala anglická autorka Bridget Collins a řadí se mezi fantasy . Emmett Farmer je učněm ve vazačské dílně. Vyrábí knihy a něco tajného a výjimečného do nich vkládá: Vzpomínky. Knihy jsou uložené na bezpečném místě, ale přeci jen jednoho dne Emmett najde jeden svazek, který nese jeho jméno. Jaké tajemství a vzpomínku v sobě ukrývá?

Deň naviac, Soňa Duchoňová

Knihu Deň naviac napsala slovenská autorka Soňa Duchoňová a řadí se mezi romány pro ženy . Sandra prožívá dokonalé manželství s Erikem. Jediné, co jí chybí je práce. Najde přesně takovou, která jí sedí. Ale ne vše je tak dokonalé, jak se na první pohled může zdát. Obzvlášť, když má Erik bratra, který je taktéž velmi přitažlivý a hlavně hodný. Může mezi Sandrou a Adamem přeskočit jiskra, i když je v manželství s Erikem? Ještě, než začnu o knize psát, bych vás chtěla upozornit, že se tu MŮŽE OBJEVIT SPOJLER . Takže pokud knihu plánujete číst, dál mé řádky nečtěte.