Přeskočit na hlavní obsah

Deň naviac, Soňa Duchoňová

Knihu Deň naviac napsala slovenská autorka Soňa Duchoňová a řadí se mezi romány pro ženy.

Sandra prožívá dokonalé manželství s Erikem. Jediné, co jí chybí je práce. Najde přesně takovou, která jí sedí. Ale ne vše je tak dokonalé, jak se na první pohled může zdát. Obzvlášť, když má Erik bratra, který je taktéž velmi přitažlivý a hlavně hodný. Může mezi Sandrou a Adamem přeskočit jiskra, i když je v manželství s Erikem?

Ještě, než začnu o knize psát, bych vás chtěla upozornit, že se tu MŮŽE OBJEVIT SPOJLER. Takže pokud knihu plánujete číst, dál mé řádky nečtěte.
Deň naviac, Soňa Duchoňová

Vztah mezi Sandrou a Erikem mi přišel až moc dokonalý, sladký a místy dost naivní. I když by to byla krásná představa mít takový bezproblémový vztah. Erikův bratr Adam byl na tom povahově úplně stejně. To mě vlastně na celém příběhu dost vytáčelo. Ta jejich dobrota a jen jsem nad tím koulela očima. Hold, mám mnohem raději bad boye. Pro mě by byl úplně ideální Marek, jenže z něj se nakonec vyklubal úplný psychopat. Choval se jako kretén a šel mi dost na nervy, takže jsem si nakonec ani jeho nedokázala oblíbit.

V knize bylo hodně erotických scén a já se přiznám, že jsem je pak už jen přeskakovala. Navíc mi přišlo, že hodně myšlenek, které jsme už věděli, se opakovalo.
V příběhu mi pár věcí z podstatného děje chybělo, kde bych se velmi ráda dozvěděla, jak na dané okolnosti osoby v knize reagovaly.

Jinak myšlenka příběhu byla krásná, skvěle vymyšlená. Můžeme tu vidět, jak dokáže být život nespravedlivý a když jsem došla za polovinu příběhu, nestačila jsem se divit. Všechno nabralo rychlé obrátky a já jen kontrolovala, jestli v ruce držím stejnou knihu. Už to nebylo sladké a naivní, ale pořádně akční a to mě bavilo mnohem víc.

Nevím, jak to při vydávání knih chodí, ale myslím, že kdyby na tomto příběhu více lidí zapracovalo, mohlo by to být skvělé, protože autorka má velmi čtivý styl psaní.

Hodnocení 2,5/5 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Placebo, Baja Dolce

Knihu   Placebo   napsala moje oblíbená   slovenská autorka Baja Dolce  a řadí se mezi   romány pro ženy . Je to vydání, které spojuje všechny tři části (On, Ja a My) do jedné knihy. Baji, velmi pěkně ti děkuji za poslání e-knihy k recenzi. Ema pracuje pro firmu Pierce and Co, kde se doslovně srazí s Christopherem, synem majitele firmy a budoucím ředitelem. Oba mají své démony z minulosti, ale přesto je to k sobě láká. Ani jeden nerozumí svým citům k tomu druhému. Mají pocit, že si vzájemně pomáhají a léčí se. Je tomu opravdu tak nebo to bude jen krátkodobý placebo efekt? 

Kníhviazač, Bridget Collins

Knihu Kníhviazač napsala anglická autorka Bridget Collins a řadí se mezi fantasy . Emmett Farmer je učněm ve vazačské dílně. Vyrábí knihy a něco tajného a výjimečného do nich vkládá: Vzpomínky. Knihy jsou uložené na bezpečném místě, ale přeci jen jednoho dne Emmett najde jeden svazek, který nese jeho jméno. Jaké tajemství a vzpomínku v sobě ukrývá?